Profilul bucureștenilor care vor să-și cumpere locuință într-un an: tineri, căsătoriți, cu venituri de peste 4500 lei

Profilul bucureștenilor care vor să-și cumpere o locuință în următoarele 12 luni are următoarele caracteristici: tineri, căsătoriți și cu un venit de peste 4500 lei, potrivit unui studiu realizat de Storia.ro pentru târgul Imobiliarium din 13-15 octombrie, la Băneasa Shopping City.

Puțin peste jumătate, 50,83% dintre cei 5.617 de respondenți ai studiului realizat de Storia.ro, au declarat că intenționează să-și achiziționeze o locuință într-un an, dintre care 75,31% vor apartament și doar 24.69% se gândesc ca locuința proprie să fie o casă.

În privința vârstei, segmentul cel mai numeros, de 39,79%, se găsește în intervalul 25-34 de ani, iar peste jumătate dintre respondenți au fost femei, 55,41%.

Statusul marital al respondenților care plănuiesc să-și cumpere o locuință arată că 43,36% sunt căsătoriți, 24,73% sunt singuri, iar 20,91% se află într-o relație. Veniturile lunare sunt peste 4500 lei pentru 25,01% dintre respondenți, între 2.500-3.000 lei pentru 13,31%, urmate de 3.000-3.500 lei pentru 9,39%.

În ceea ce privește bugetul pe care vor să-l aloce cumpărării locuinței, trei intervale au rezultate foarte apropiate.

  • Buget între 50.001 si 70.000 euro = 24.73%
  • Buget între 30.001 și 50.000 euro = 24.06%
  • Buget până în 30.000 euro = 24.83%

Chiar dacă procentul este mic, numărul bucureștenilor care vor să-și cumpere case de lux este relevant.

    • Buget între 70.001 si 100.000 euro = 14.40%
    • Buget între 100.001 și 150.000 euro = 6,55%
    • Buget peste 150.000 euro = 5,43%

Studiul a fost realizat în perioada 1-13 septembrie pe Storia.ro, partener principal al târgului de locuințe Imobiliarium.

„Rezultatele studiului sunt foarte apropiate de informațiile completate de vizitatorii Imobiliarium la ediția din primăvară, ceea ce confirmă că târgul răspunde cerințelor pieței. Confirmarea că suntem veriga dintre cererea actuală și ofertă ne dă un imbold puternic ca să continuăm pe drumul început. Pentru ediția din toamnă, 60% dintre locuințele din oferte, pot fi achiziționate cu bugete de până la 80.000 euro, iar 40% au un preț care depășește acest prag. Se poate observa o ușoară creștere a prețului comparativ cu ediția din primăvară”, a declarat Adrian Stănescu, project manager Imobiliarium.

Între 13-15 octombrie, pe o suprafață de 3000 mp, în parcarea centrală de la Băneasa Shopping City, expoziția tehnologizată de real-estate aduce peste 10.000 de locuințe de la 84 de expozanți.

Cei peste 7.000 de vizitatori așteptați vor avea și în ediția a doua posibilitatea de a viziona case și apartamente din ofertele tuturor expozanților cu ajutorul ochelarilor de Realitate Virtuală (VR).

Intrarea este gratuită doar pentru persoanele care se înregistrează pe www.imobiliarium.ro, până joi, 12 octombrie, inclusiv. În perioada evenimentului, 13-15 octombrie, vizitatorii care nu dețin codul primit online vor plăti o taxă de 10 lei.

Imobiliarium este un eveniment marca Universum Events
Partener principal Storia.ro
Pentru informații suplimentare, urmăriți platformele oficiale de comunicare www.imobiliarium.ro
Facebook.com/imobiliarium

Partener media principal: Kiss FM

Parteneri media: ziare.com, business24.ro, Bursa Construcțiilor, comunicatedepresa.ro

Despre Universum Events

Cu o experiență de peste 10 ani în organizarea de evenimente corporate premium, Universum Events și-a construit reputația de adevărat arhitect în industrie.
Compania are propriile mărci, precum Bucharest Technology Week, Internet & Mobile World și MyConnector și o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axată pe evenimente de amploare pentru clienți, precum Microsoft Summit și Cisco Connect, dar și petreceri și zile ale companiei.

Compania deține cea mai mare licență de team building din lume, oferind partenerilor săi concepte unice, devenite celebre în Europa și peste Ocean.
Începând din 2017, Universum Events a adăugat portofoliului de concepte de succes, Hercules Trophy, cunoscut ca fiind cea mai cool competiție semi-atletică de pe planetă dedicată companiilor.
Un nou concept propriu marca Universum Events este Imobiliarium, expoziția tehnologizată de locuințe, în care vizitatorii pot vizualiza cu ajutorul Realității Virtuale o parte din casele și apartamentele din oferte.

Adresa ta de email nu va fi publicată pe site. Câmpurile marcate cu steluță* trebuie completate.

*